Poznaj oczekiwania i potrzeby mieszkańców Polski względem wiadomości tekstowych wysyłanych przez instytucje publiczne i urzędy.

Wymiana informacji to podstawa funkcjonowania nowoczesnego społeczeństwa. Tyczy się to zarówno jednostek, rodzin czy mieszkańców wsi, miast i wielkich aglomeracji. To, czy wiadomość pochodzi z pierwszego, sprawdzonego źródła może przesądzić o jej zasięgu i skuteczności – odczytaniu i zrozumieniu przez zamierzonych odbiorców. Jak udowadniają przeprowadzone przez nas badania, wiadomości tekstowe wysyłane do mieszkańców przez urzędy są właśnie takim narzędziem.

Paweł Witoszek, SMSAPI

Czy korzystałbyś z powiadomień SMS od urzędu? Raport Urząd SMS 2024

Przeczytaj cały raport 2024

Raport powstawł na podstawie badania, w którym wzięło udział 1007 mieszkańców Polski powyżej 18 roku życia. Badanie przeprowadziliśmy 1 sierpnia 2024 metodą CAWI w panelu SurvGo.

Czego dowiesz się z raportu:

  • Jak mieszkańcy Polski oceniają komunikację SMS prowadzoną przez instytucje publiczne?
  • Czy mieszkańcy korzystają z powiadomień SMS wysyłanych przez urzędy?
  • O czym mieszkańcy chcą być informowani?
  • Jak często mieszkańcy chcą otrzymywać SMS od urzędów?

Pobierz raport Urząd SMS 2024

Kliknij obrazek, aby pobrać raport

 

Przeczytaj także

Pobierz i przeczytaj wcześniejszy raport Urząd SMS z 2019.