Poznaj oczekiwania i potrzeby mieszkańców Polski względem wiadomości tekstowych wysyłanych przez instytucje publiczne i urzędy.
Wymiana informacji to podstawa funkcjonowania nowoczesnego społeczeństwa. Tyczy się to zarówno jednostek, rodzin czy mieszkańców wsi, miast i wielkich aglomeracji. To, czy wiadomość pochodzi z pierwszego, sprawdzonego źródła może przesądzić o jej zasięgu i skuteczności – odczytaniu i zrozumieniu przez zamierzonych odbiorców. Jak udowadniają przeprowadzone przez nas badania, wiadomości tekstowe wysyłane do mieszkańców przez urzędy są właśnie takim narzędziem.
Paweł Witoszek, SMSAPI
Przeczytaj cały raport 2024
Raport powstawł na podstawie badania, w którym wzięło udział 1007 mieszkańców Polski powyżej 18 roku życia. Badanie przeprowadziliśmy 1 sierpnia 2024 metodą CAWI w panelu SurvGo.
Czego dowiesz się z raportu:
- Jak mieszkańcy Polski oceniają komunikację SMS prowadzoną przez instytucje publiczne?
- Czy mieszkańcy korzystają z powiadomień SMS wysyłanych przez urzędy?
- O czym mieszkańcy chcą być informowani?
- Jak często mieszkańcy chcą otrzymywać SMS od urzędów?
Kliknij obrazek, aby pobrać raport
Przeczytaj także
Pobierz i przeczytaj wcześniejszy raport Urząd SMS z 2019.